Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου, 2022
13.2 C
Athens

HOT LINKS:  .: BODY    .: FACE     .: HAIR     .: NAILS     .: BEAUTY CORNER 

Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου, 2022
- Advertisement -spot_img

5 Ιδέες για υγιεινό βραδινό με λίγες θερμίδες!

5 Ιδέες για υγιεινό βραδινό με λίγες θερμίδες!

Το βραδινό γεύμα είναι συνήθως αυτό που μας ταλαιπωρεί περισσότερο, μιας που η μεγαλύτερη μερίδα του πληθυσμού συνήθως νιώθει πιο πεινασμένη τις βραδινές ώρες! Παρακάτω, θα βρεις 5 ιδέες για υγιεινό βραδινό προκειμένου να αποφύγεις την κατανάλωση ”κακών” θερμίδων που μπορεί να διαταράξουν τον ύπνο σου!

Τόνος

Ο τόνος είτε μαγειρεμένος, είτε σε κονσέρβα είναι ιδανική επιλογή για βραδινό! Βάλε τον στη σαλάτα σου μαζί με λίγο λάδι και μερικές φρυγανιές για ακόμη πιο χορταστικό αποτέλεσμα!

Αυγά

Τα αυγά αποτελούν μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και θα σε χορτάσουν χωρίς να σου χαρίσουν εξτρά θερμίδες! Συνδύασε τα με δυο φέτες μαύρο ψωμί του τοστ και μια φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά.

Γιαούρτι

Υπέροχη επιλογή για κάτι ελαφρύ και ταυτόχρονα νόστιμο! Θα σε κρατήσει χορτάτη για αρκετή ώρα χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα του σε πρωτεΐνη. Συνδύασε το με μερικά αμύγδαλα και μέλι ή λίγα φρέσκα φρούτα.
 
View this post on Instagram
 

A post shared by Pam (@foodbypamm)

Βρώμη

Εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και μπορεί να φαγωθεί με πάρα πολλούς τρόπους! Φτιάξε τη με γάλα, αντί για νερό και πρόσθεσε κομματάκια μαύρης σοκολάτας, ξηρούς καρπούς και φρούτα. Εναλλακτικά, χρησιμοποίησε ένα scoop πρωτεΐνης whey για τέλεια γεύση!
 
View this post on Instagram
 

A post shared by ॐ (@magicthrusoul)

Σουβλάκι

Κι όμως το σπιτικό σουβλάκι είναι ένα υγιεινό και πεντανόστιμο βραδινό! Χρησιμοποίησε μια τορτίγια και γέμισε τη με διάφορα λαχανικά, όπως ντομάτα, αγγούρι, λάχανο και καρότο. Πρόσθεσε λίγο κοτόπουλο και λίγο γιαούρτι η cottage cheese και θα με θυμηθείς!
Σχετικά άρθρα:   Ακολούθησε το BeautyMag.gr στο Facebook και το Instagram και γίνε και εσύ μέλος της πιο… όμορφης παρέας!
- Advertisement -spot_img

Σχετικές αναρτήσεις

Διαλειμματική δίαιτα: Γιατί μπορεί να είναι επικίνδυνη για την υγεία!

Διαλειμματική δίαιτα: Γιατί μπορεί να είναι επικίνδυνη για την υγεία! Πολλοί διάσημοι, ανάμεσα στους οποίους η Τζένιφερ Άνιστον, η Κιμ Καρντάσιαν, ο Μαρκ Γουόλμπεργκ και...

Πυθαγόρεια διατροφή: Τι είναι και ποιες τροφές περιλαμβάνει!

Πυθαγόρεια διατροφή: Τι είναι και ποιες τροφές περιλαμβάνει! Η Πυθαγόρειος διατροφή βασίζεται στις διατροφικές συνήθειες του Πυθαγόρα ο οποίος πίστευε πως η κατανάλωση κρέατος επηρεάζει τη ροή...
- Advertisement -spot_img

ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Τελευταίες Αναρτήσεις