Πρόστιμα σε διαφημίσεις κατ’οίκον υπηρεσιών αισθητικής και κομμωτικής μέσω Social Media ανήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης.
Ετοιμάζεται η ρύθμιση που θα κατατεθεί στην Βουλή την ερχόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τον Άδωνι Γεωργιάδη. Η συγκεκριμένη ρύθμιση θα δίνει την δυνατότητα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Εμπορίου να διενεργεί ελέγχους στα Social Media προκειμένου να εντοπίσει διαφημίσεις σχετικά με τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.
«Θα ετοιμάσουμε διάταξη – ίσως τη φέρουμε και στην ολομέλεια στη συζήτηση περί του δικαίου του ανταγωνισμού που έχουμε την άλλη εβδομάδα, αν προλάβουμε – όπου θα δοθεί η δυνατότητα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Εμπορίου να κάνει έλεγχο και να βάζει πρόστιμα μέσω των social media και των αναρτήσεων που κάνουν στα social media διάφοροι που πηγαίνουν στα σπίτια και κουρεύουν ή φτιάχνουν νύχια κλπ. και διαφημίζουν “Δείτε τι ωραία που το κάνω. Πηγαίνω και στο σπίτι”» είπε ο κ. Γεωργιάδης.
Και συνέχισε: «Δεν είναι μόνο ζήτημα φορολογικών εσόδων που χάνονται από το κράτος, που είναι και αυτό ένα ζήτημα που μας απασχολεί. Εμένα με απασχολεί περισσότερο ο αθέμιτος ανταγωνισμός που δημιουργείται από αυτούς που πηγαίνουν στα σπίτια, δουλεύουν μαύρα και άρα μπορούν να έχουν λιγότερο κόστος, να παίρνουν λιγότερα χρήματα από αυτούς που τους παρέχουν την υπηρεσία και άρα να ανταγωνίζονται αθέμιτα τους άλλους που έχουν φτιάξει καταστήματα κι έχουν έναν σωρό έξοδα. Πιστεύω όταν έρθει αυτή η διάταξη να την ψηφίσουν και τα υπόλοιπα κόμματα».
Σχετικά άρθρα:
- Νόβακ Τζόκοβιτς: Ακυρώθηκε ξανά η βίζα του από την Αυστραλία – Προς απέλαση για δεύτερη φορά ο τενίστας
- Παράταση των μέτρων: Μία εβδομάδα παράταση εισηγείται η Επιτροπή των ειδικών
- Φάουτσι: Επείγουσα η ανάγκη για ένα «σούπερ» εμβόλιο
Ακολούθησε το BeautyMag.gr στο Facebook και το Instagram και γίνε και εσύ μέλος της πιο… όμορφης παρέας!